Nie możesz złożyć zamówienia z tego kraju: United States

Warunki dostawy

Wszystko na temat zasad i warunkach dostawy.

Dostawa Kurierem

Zamówiony towar zostanie wysłany kurierem na wskazany przez Państwa adres. Wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierską GLS, DHL lub Pocztą Polską (Pocztex).

Po otrzymaniu przesyłki sprawdź przy kurierze:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub za pośrednictwem osoby trzeciej. Odbiór towaru za pośrednictwem osób trzecich wymaga potwierdzenia mailowego o dyspozycji przekazania towaru danemu przewoźnikowi w danym terminie.

Czas Dostawy

Na terenie Polski

Kurier: 1-2 dni robocze

Za granice polski

Kurier: 5-7 dni roboczych

Jak dostarczamy

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo lub będzie się kontaktował telefonicznie.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.

Dostawa za granice

  • Zamówienie dostarczane poza granice Polski muszą zostać opłacone z góry (on-line). Płatności należy dokonać za pośrednictwem Payu, Paypal lub przelewem na konto. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po uzyskaniu potwierdzenia o dokonaniu zapłaty.
  • Klient ponosi opłatę za produkty podlegające ocleniu w kraju, w którym je odbiera.
  • Lista krajów do jakich wysyłamy produkty za pośrednictwem sklepu internetowego (sprzedaż detaliczna): Polska, Niemcy
  • W związku z Unijnym prawem odnośnie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego sprzedaż detaliczna do innych krajów jest niemożliwa.

Reklamacja Przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)  należy sprawdzić zawartość paczki.

Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy odmówić przyjęcia przesyłki.

W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

Protokół szkody musi zawierać rodzaj uszkodzenia oraz stan opakowania i rodzaj zabezpieczeń produktów wewnątrz opakowania.

W przypadku zaistnienia któregokolwiek z powyższych zdarzeń należy niezwłocznie poinformować naszą obsługę.