DE: Ab 2018 fuehren wir neue Produkte - digital gesteuerte Raeucheroefen und neue Zubehoer SETS. Bis der Einfuehrung von neuen Produkten bleibt unserer Shop unaktiv. Wir bitten um Geduld und werden alles machen um Wartezeit zu verkuerzen. Anfang Februar soll schon alles funktionieren. Da werden wir auch fuer Sie zur Verfuegung stehen, Wir wuenschen ein schoenes Neues Jahr 2018

PL: Szanowni Państwo, W Nowym 2018 Roku firma BORNIAK wprowadza do sprzedaży nowe modele wędzarni – cyfrowe oraz BBQ – a także akcesoria i zestawy. Do czasu włączenia nowego asortymentu do systemu obsługi Klienta nasz sklep pozostanie nieaktywny. Dokładamy starań aby ten czas skrócić do niezbędnego minimum. Zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą BORNIAKA i składania zamówień w drugiej połowie stycznia. WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI W NOWYM ROKU ŻYCZY ZESPÓŁ BORNIAKA!

EN: Dear Sir or Madam, In New 2018, BORNIAK launches new models of smokehouse - digital and BBQ - as well as new accessories and sets. Until the new product range is included in the customer service system, our store will remain inactive. We strive to shorten this time to the necessary minimum. We invite you to familiarize yourself with the new offer of BORNIAKA and place orders in the second half of January. BEST WISHES IN THE NEW YEAR'S EVE, BORNIAKA TEAM!

Nie możesz złożyć zamówienia z tego kraju: United States

Warunki dostawy

Wszystko na temat zasad i warunkach dostawy.

Dostawa Kurierem

Zamówiony towar zostanie wysłany kurierem na wskazany przez Państwa adres. Wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierską GLS, DHL lub Pocztą Polską (Pocztex).

Po otrzymaniu przesyłki sprawdź przy kurierze:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone.
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane.

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub za pośrednictwem osoby trzeciej. Odbiór towaru za pośrednictwem osób trzecich wymaga potwierdzenia mailowego o dyspozycji przekazania towaru danemu przewoźnikowi w danym terminie.

Czas Dostawy

Na terenie Polski

Kurier: 1-2 dni robocze

Za granice polski

Kurier: 5-7 dni roboczych

Jak dostarczamy

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej - zostawi awizo lub będzie się kontaktował telefonicznie.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.

Dostawa za granice

  • Zamówienie dostarczane poza granice Polski muszą zostać opłacone z góry (on-line). Płatności należy dokonać za pośrednictwem Payu, Paypal lub przelewem na konto. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po uzyskaniu potwierdzenia o dokonaniu zapłaty.
  • Klient ponosi opłatę za produkty podlegające ocleniu w kraju, w którym je odbiera.
  • Lista krajów do jakich wysyłamy produkty za pośrednictwem sklepu internetowego (sprzedaż detaliczna): Polska, Niemcy
  • W związku z Unijnym prawem odnośnie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego sprzedaż detaliczna do innych krajów jest niemożliwa.

Reklamacja Przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)  należy sprawdzić zawartość paczki.

Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy odmówić przyjęcia przesyłki.

W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.

Protokół szkody musi zawierać rodzaj uszkodzenia oraz stan opakowania i rodzaj zabezpieczeń produktów wewnątrz opakowania.

W przypadku zaistnienia któregokolwiek z powyższych zdarzeń należy niezwłocznie poinformować naszą obsługę.